LA BIBLIOTECA MUNICIPAL CONVOCA EL CERTAMEN DE NARRACIÓN Y DIBUJO INFANTIL LETRAS GALEGAS 2014. PUEDEN PARTICIPAR NIÑ@S Y JÓVENES DE HASTA 16 AÑOS Y EL PLAZO PARA PRESENTAR LOS TRABAJOS ACABA EL 9 DE MAYO

A biblioteca pública municipal de Lourenzá convoca a fase local do certame de narración e debuxo Letras Galegas 2014, no que poden participar nen@s e rapaces de ata 16 anos. O prazo para presentar os traballos remata o día 9 de maio.
A tema proposto nesta edición do certame é Cociñando Contos e hai tres categorías: ata 8 anos, de 9 a 11 anos e de 12 a 16 anos. O fallo do xurado local farase público antes do Día das Letras Galegas.
Os traballos premiados nesta fase local participarán na provincial, convocada pola Biblioteca Pública de Lugo co patrocinio da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.